Bestyrelsesmøde 19.02.2025
Tilstede: Ege, Kirsten, Lotte, Anne Kristine
Fraværende: Erling
Dagsorden
- Bestyrelseopgaver fordeling
Fordeling af bestyrelsesroller
Formand: Lotte Letting
Kasserer: Erling Mathiassen
Næstformand: Kirsten Hansen
Sekretær: Anne Kristine Als Helstam
Bestyrelsesmedlem: Ege Christiansen
Fordeling af andre poster
IT: Ege Christiansen
Sociale medier: Anne Kristine Als Helstam
Vi skal have ryddet op i vores mail, da vi har for mange. info@dch-aabenraa.dk bliver sekretærens mail, næstformanden skal have en mail, der hedder naestformand@dch-aabenraa.dk
Vi snakker om at fordele opgaver. Vi aftaler at ‘Oversigt over roller og opgaver I DcH Aabenraa’ skal være et opslagsværktøj, men vi kan lave en arbejdsplan for betyrelsens fordeling af roller for foreningsåret. Vi flytter punkten omkring tilskud fra Aabenraa kommune til kassereren.
Vi aftaler at der er en ekstra, der skal have adgang til banken, så vi kan hjælpes ad med at betale regninger. Det bliver Anne Kristine Als Helstam. Erling Mathiasen skal også have adgang som kasserer. Ege kontakter banken angående dette.
- Nyt fra Instruktmøde
Gennemgang af referat fra Instruktørmødet
- Opgaver i DcH
- Græs slåning ( forslag skole dreng )
Vi skal finde nogen der vil slå græs. Vi har kontaktet KIS for at se hvad de kan hjælpe med. Det koster 460 pr. gang. Vi får robotplæneklippere på prøve I foråret. Så tager vi stilling til det igen herefter. - Arbejdsweekend
Vi skal have ryddet på legepladsen, så vi får klargjort den til den nye legeplads.
Første arbejdsdag: 06.04.2025 (rydder og støber) (Ansvarlig på dagen: AK)
Anden arbejdsdag: 12.04.2025 og 13.04.2025 (Ansvarlig på dagen: AK)
Udkast til invitation: Lotte - 75 års fødselsdagen
Fællestræning for medlemmer og deres familier, som eventudvalget står for. Derefter fællesspisning med helstegt pattegris eller lignende. Undersøge om vi kan lege telt med Komet udlejning. O-løb for børn rundt på skolen.
Undesøge mad: AK
O-løb: AK og Ege (evt sammen med eventudvalg)
Telt og service: Lotte - Børneholdet
Børnene skal meldes ind og ikke forældrene.
- Pris for gaver jubilar, instruktør
Vi er blevet enige om følgende vejledende beløb for gaver
10 år – 150
15 år - 150
20 år - 150
25 år - 250
30 år - 250
35 år – 250
40 år – 250
45 år – 250
Tak for hjælpen til diverse – 200 kr
Tak for hjælpen til medlemmer – 150 kr
Dødsfald hos instruktør/bestyrelse – 200 kr
Alt derudover må være indsamling mellem medlemmerne
- Idrættens og plads forsikringer
Vi tager det op på næste møde
- Dokumenter tilhørende DcH lægges i Arkiv på hjemmesiden
Er maks plads som vi må lægge op på? AK har skrevet til klubmodul. Vi skal ligge alle dokumenter I arkiv fremadrettet.
- Oprettelse af indkøbs liste i regneark ? Som de bruger ved spejderne
Kirsten spørger spejderne om de har en skabelon for indkøbsliste.
- Indkøb
- Projektor
AK køber en projektor - Vogn
Lotte har fundet en vogn ved Lomax, som vi køber. - Reflekser kurt ønske hjælper og instruktør på ryggen
AK køber veste og Lotte undersøger om Laila kan trykke på dem - Letvægts rally skilte holder
Venter til næste møde - Fedtmule-cup vil gerne have stopur
Måske klubben har allerede. Vi brugte nogen til Felsted uge. Lotte spører Johanne.
- Kommende møder:
Marts: D. 20 marts (torsdag) – Hos Lotte
Juni: D. 17 juni (tirsdag) – Hos Ege
September: D. 25 september (torsdag) – Hos AK
November: D. 11. November (tirsdag) - Hos Kirsten